Oι υπάλληλοι της τράπεζας που διαμεσολαβούσαν την ασφάλιση δεν τήρησαν την ιδιαίτερη νομική υποχρέωση, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 11 παρ. 3 του Π.Δ. 190/2006, προς παροχή των αναγκαίων διευκρινίσεων σε σχέση με το προτεινόμενο προϊόν και
να διερευνήσουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του και να του παράσχουν αιτιολογημένη συμβουλή, ώστε να οδηγηθεί ο καταναλωτής πλήρως ενημερωμένος στη σύναψη της συγκεκριμένης σύμβασης. Ομοίως, δεν τήρησαν αντίστοιχες συναλλακτικές υποχρεώσεις πληροφόρησης, διαφώτισης και συμβουλευτικής καθοδήγησης, όπως το περιεχόμενο αυτών προσδιορίζεται με βάση τους κανόνες που θέτουν τα άρθρα 281 καΙ 288 ΑΚ αλλά το Π.Δ. 190/2006.